مدیرکل تعزیرات حکومتی استان سمنان خبر داد؛
جریمه میلیونی اصناف متخلف در استان سمنان

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان،رضا محمدی مدیرکل تعزیرات حکومتی استان سمنان گفت: بیشترین پرونده‌های تشکیل شده در اداره کل تعزیرات حکومتی استان سمنان مربوط به کالا و خدمات بود.

او افزود: سه ماه نخست امسال یک هزار و ۶۹۳ پرونده تخلف در اداره کل تعزیرات حکومتی استان سمنان تشکیل شد که از این تعداد پرونده یک هزار و ۶۵۴ پرونده رسیدگی و مختومه شد.

رضا محمدی بیان کرد: از مجموع یک هزار و ۶۹۳ پرونده تخلف تشکیل شده در اداره کل تعزیرات حکومتی استان سمنان در مدت ذکر شده، یکهزار و ۲۴۵ پرونده در زمینه کالا و خدمات، ۱۸۷ پرونده در زمینه قاچاق و ۲۶۱ پرونده در زمینه بهداشت، درمان و دارو تشکیل شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان سمنان ابراز داشت: سه ماه نخست امسال تمام ۲۶۱ پرونده تخلف تشکیل شده در زمینه بهداشت، دارو و درمان در استان سمنان رسیدگی و متخلفان ۲۵۹ میلیون و ۶۱۰ هزار ریال جریمه شدند.

او تصریح کرد: هیچ واحد فعال در زمینه بهداشت، دارو و درمان سه ماهه نخست امسال به دلیل تخلف پلمب نشد.

محمدی گفت: هشت هزار و ۲۴۳ پرونده در زمینه تخلف‌های صنفی، بهداشتی و قاچاق در این اداره کل در سال ۹۸ تشکیل شد که از این تعداد یک‌هزار و ۲۹ پرونده در زمینه قاچاق کالا و ۶۷۶ پرونده در زمینه تخلفات بهداشتی بود.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان سمنان اذعان داشت: سال گذشته متخلفان در قالب هشت هزار و ۲۴۳ پرونده تشکیل شده در این اداره کل پس از انجام تشریفات قانونی و رسیدگی در شعبه‌ها و محرز شدن تخلف آن‌ها به بیش از ۵۵۱ میلیارد و ۶۱۳ میلیون و ۲۷۲ هزار ریال جزای نقدی محکوم شدند.

انتهای پیام / م