شریعتمداری:
مرکز ارتباط با بازنشستگان سمعک ماست/ شنیدن مشکلات بازنشستگان با روش‌های نوین
به گزارش خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، محمد شریعتمداری وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی، در مراسم رونمایی و بهره برداری از مرکز پاسخگویی و ارائه خدمات به بازنشستگان صندوق بازنشستگی کشوری، اظهار کرد: در آستانه آخرین هفته دولت تدبیر و امید هستیم. در این ایام یکی از حرف‌هایی که از بدو ورود به وزارت خانه گفتم، جامعه عمل پوشیده شده است.

وی افزود: مرکز ارتباط با ذی نفعان سمعک ماست چرا که پیش از این که نمی‌توانستیم حرف‌های جامعه هدف و ذی نفعان را بشنویم امروز با راه اندازی این مرکز نوآورانه می‌توانیم بهتر صدای آن‌ها را بشنویم تا سطح کیفی زندگی ذی نفعان را افزایش دهیم. روش سنتی شناسایی و شنیدن مشکلات بازنشستگان کنار گذاشته شده است و امروز با روش‌های نوین این اتفاق رقم می‌خورد.

شریعتمداری با بیان اینکه مرکز جامع ذی نفعان یک روش مناسب برای شنیدن صدای بازنشستگان است، گفت: اگر یک شورای نظارتی از سوی ذی نفعان راه اندازی شود و فرآیند‌های ارائه خدمات مورد بازنگری قرار دهند ما نیز می‌توانیم تلاش کنیم به شکل ذی نفع محورانه این فرایند را بهبود ببخشیم.

وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی با توجه افتتاح مرکز نوآوری و محل استقرار استارتاپ‌ها، بیان کرد: اگر در حوزه مخاطبان دیگر وزارت کار بتوانیم مرکز نوآوری را پوشش دهیم و بتوانیم حوزه فعالیت‌های این مرکز را گسترده‌تر کنیم تا افراد جوان وارد این مرکز شوند و برای معلولان، کودکان کار، زنان سرپرست خانوار و... راه حل‌هایی را پیدا کنند نتیجه خواهد داد، امیدوارم این مرکز تحول بزرگی در این زمینه‌ها ایجاد کند.

درحال تکمیل...