نشست هماهنگی لیگ دو و میدانی با حضور نماینده باشگاه‌ها

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از فدراسیون دو و میدانی، نشست هماهنگی برگزاری لیگ دو و میدانی با حضور مهدی مبینی سرپرست فدراسیون، سید عسگر میرطالبی مشاور، قاسمعلی فیروزی مسئول کمیته مسابقات، جعفر محمدپور سرپرست دبیری، طاهر کاظمی مسئول روابط عمومی، پریسا بهزادی نایب رئیس بانوان و نمایندگان۱۳باشگاه امروز برگزار شد.

در این جلسه درباره آیین نامه مسابقات قهرمانی باشگاه‌های کشور، زمان برگزاری این رویداد، نحوه برگزاری و باید‌ها و نباید‌های رعایت قوانین مربوط به شیوع ویروس کرونا بحث و تبادل نظر شد.

علاوه بر این، در جلسه امروز مهدی مبینی درباره حضور باشگاه‌ها در جریان رقابت‌ها گفت: باشگاه‌ها سنگ بنا و پایه و اساس تمامی رشته‌های ورزشی هستند و بدون حمایت آن‌ها پیشرفت در یک رشته برای ورزشکاران دشوار خواهد بود. به طور حتم در یک روند درست و اصولی، باید ورزشکاران زیر چتر حمایت باشگاه‌های کشور پرورش یافته و از باشگاه روانه تیم‌های ملی شوند.

در ادامه قاسمعلی فیروزی مسئول کمیته مسابقات، اظهار کرد: برای برقراری نظم در روند برگزاری مسابقات باید قرارداد میان باشگاه‌ها و ورزشکاران منعقد و یک نسخه از آن به فدراسیون دو و میدانی تسلیم شود.

او با تاکید بر اینکه انجام تست PCR الزامی است، گفت: در هر مرحله از مسابقات و در هر ۲ رده سنی (بزرگسالان و جوانان)، بانوان و آقایان موظف هستند با در دست داشتن تست PCR برای رقابت حاضر شوند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/