موبایل قاپی از شهروندان با موتورسیکلت سرقتی/ دستگیری سارق در گمرک

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان،سرهنگ کارآگاه علی عزیزخانی گفت: بیست و هفتم شهریورماه پرونده‌ای با موضوع سرقت تلفن همراه به شیوه قاپ زنی در کلانتری ۱۱۵ رازی تشکیل و با دستور مقام قضائی برای رسیدگی تخصصی به پلیس آگاهی ارجاع شد.

وی افزود: محتویات پرونده حاکی از آن بود که شاکی در حال عبور از خیابان کارگر بوده و تلفن همراه وی توسط راکب یک دستگاه موتورسیکلت هندا ۱۲۵ سبز رنگ سرقت می‌شود که با دخالت شهروندان سارق حین فرار به زمین خورده و برای گریز از محل سرقت با رها کردن موتورسیکلت پیاده اقدام به فرار می‌ کند.

این مقام انتظامی بیان داشت: باتوجه به اهمیت موضوع پرونده در اختیار دایره مبارزه با سرقت‌های خاص پایگاه هشتم پلیس آگاهی قرار می‌گیرد و در گام اول تحقیقات کارآگاهان ابتدا مشخصات مالک موتورسیکلت را استعلام می‌ کنند که با تحقیق از مالک مشخص شد موتورسیکلت بصورت قولنامه‌ای به چندین نفر فروخته شده و بدون تعویض پلاک چند دست چرخیده است.

سرهنگ عزیزخانی در ادامه گفت: با هماهنگی‌های انجام شده و تلاش بی وقفه کارآگاهان آخرین خریدار که سیامک نام داشت شناسایی و تصویر او به رویت مالباخته می‌رسد که بطور صدرصد شناسایی و اعلام می‌دارد شخصی که موبایل وی را سرقت کرده همین فرد است.

وی بیان داشت: با توجه به شناسایی چهره سارق توسط مالباخته دستور دستگیری متهم از سوی مقام قضایی صادر و سوم مهر ماه کارآگاهان موفق می‌شوند متهم را در آدرس خیابان گمرک شناسایی و دستگیر کنند.

رئیس پایگاه هشتم پلیس آگاهی تهران توضیح داد: با انتقال سیامک به پلیس آگاهی ضمن قبول سرقت از شاکی اظهار داشت: برای تامین هزینه‌های زندگی تاکنون بیش از ۱۰ فقره سرقت با همین شیوه در سطح شهر تهران انجام داده ام و با فروش تلفن‌های همراه حدود ۵۰ میلیون تومان بدست آورده ام.

این مقام انتظامی در پایان گفت: با اعتراف صریح سیامک به جرم سرقت با قرار بازداشت صادره از سوی مقام قضائی در اختیار پلیس آگاهی قرار گرفت و تلاش برای شناسایی سایر مال باختگان و کشف سرقت‌های احتمالی در دست اقدام است.

بیشتر بخوانید

دستگیری سارق حرفه‌ای منزل و مالخر اموال سرقتی در شرق تهران

شناسایی سارقان منازل تهران در زندان اصفهان

انتهای پیام/