آزمون استخدامی تأمین اجتماعی کردستان برگزار می‌شود

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،چیا سهراب‌نژاد، رئیس جهاددانشگاهی استان کردستان گفت: آزمون استخدامی سازمان تأمین اجتماعی به همت جهاددانشگاهی کردستان برگزار می‌شود.

او با اشاره به اینکه در این آزمون استخدامی ۱۵۰۰ نفر در سراسر کشور جذب می‌شوند، افزود: سهمیه استان کردستان در این آزمون استخدامی ۲۱ نفر اعلام شده است.

رئیس جهاددانشگاهی کردستان بیان کرد: ثبت‌نام برای شرکت در این آزمون از پنجشنبه، سوم مهرماه آغاز شده و تا روز شنبه ۱۲ مهرماه جاری ادامه دارد.

او بیان کرد: دفترچه ثبت‌نام منتشر شده و متقاضیان شرکت در این آزمون استخدامی برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت این دفترچه می‌توانند به سایت مرکز آزمون جهاددانشگاهی به نشانی www.hrtc.ir مراجه کنند.

سهراب‌نژاد با بیان اینکه شرکت در آزمون برای بانوان و آقایان محدودیتی ندارد، اعلام کرد: این آزمون در رشته‌های بهیاری، کمک پرستاری (بهدار)، متصدی خدمات دارویی، منشی پزشکی، انباردار، متصدی خدمات اداری، متصدی خدمات عمومی، متصدی خدمات عمومی (راننده آمبولانس)، برگزار می‌شود.

او افزود: داشتن شرایط سنی حداقل ۱۸ سال تمام و حداکثر ۲۶ سال تمام، احتساب پایان خدمت و حداکثر سن از جمله شرایط عمومی آزمون استخدمانی سازمان تأمین اجتماعی کشور محسوب می‌شود.

رئیس جهاددانشگاهی کردستان یادآور شد: آزمون استخدامی سازمان تأمین اجتماعی دوم آبان‌ماه در مرکز استان کردستان برگزار می‌شود و دارندگان مدرک دیپلم و فوق دیپلم نیز می‌توانند در این آزمون شرکت کنند.

انتهای پیام/م