آب شهر و روستاهای سیل زده هرسین وصل است

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛  علیرضا کاکاوند با اشاره به بارش شدید باران شب گذشته در شهرستان هرسین و آبگرفتگی و سیلاب در روستاهای کهریز، چقاسعید و داودی علیا، گفت: پرسنل آبفا استان کرمانشاه بلافاصله نسبت به قطع آب لوله کشی و توزیع آب بسته بندی بین اهالی روستاها اقدام کردند.

 

او بیان کرد: افضلی کیا قائم مقام مدیرعامل و کارشناسان واحد کنترل کیفی آزمایشگاه آب و فاضلاب استان نیز به روستاهای اعزام شدند و پس از بررسی وضعیت سلامت آب شرب و انجام آزمایشات لازم و اطمینان از سلامت آب، نسبت به وصل مجدد آب این روستاها اقدام شد.

او یادآورشد: با حضور کارشناسان شبکه بهداشت و درمان از آب شرب روستا نیز نمونه برداری انجام شد و نتیجه آزمایشات کدورت سنجی و کلر سنجی هم در حد مطلوب و استاندارد است.

 مدیرعامل آبفای استان کرمانشاه با تأکید بر تضمین سلامت آب هرسین و روستاهای سیل زده بیان کرد: هم اکنون در شهرستان هرسین وضعیت عادی است و هیچگونه مشکلی به لحاظ آب شرب وجود ندارد.

اوگفت: بارش شدید باران در شب گذشته، شهر هرسین و چند روستای اطراف شهر، گرفتار سیلاب و روان‌آب شد، جریان سیل در این شهر در حالی اتفاق افتاد که طول مدت بارش باران تنها ۲۰ دقیقه گزارش شده است.

انتهای پیام/ز