۱۳ پروژه مخابراتی در شهرستان بروجردافتتاح شد

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  ازلرستان، طی مراسمی با حضور گودرزی نماینده محترم مردم بروجرد ، گودرزیان فرماندار ، قاسمی مدیر مخابرات منطقه لرستان ، حاتمی مدیر مخابرات بروجرد و جمعی از کارکنان مخابرات ، ۱۳ پروژه مخابراتی افتتاح و‌مورد بهره برداری قرار گرفت.

عباس گودرزی نماینده محترم مردم بروجرد  ضمن عرض تسلیت رحلت رسول اکرم (ص)، شهادت امام حسن مجتبی (ع) و شهادت امام رضا(ع) ، از زحمات مدیریت و کارکنان مخابرات منطقه لرستان در راستای اجرای پروژه های مخابراتی در این شهرستان تشکر نمود .

او گفت : آینده بسیار روشنی برای ملت و نظام ترسیم شده است ، مردم به مسئولین اعتماد دارند و بیش از چهل سال است که در مقابل تمام مشکلات ایستادگی نموده اند.

نماینده محترم مردم بروجرد در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت : امروز با افتتاح این پروژه ها مناطق محرومی از شهرستان بروجرد که سالها از خدمات مخابراتی بی بهره بودند از جدید ترین تکنولوژی های روز مخابراتی بهره مند می گردند .

در ادامه قاسمی مدیر مخابرات منطقه لرستان گفت : با همت و تلاش همکاران ما در مدیریت مخابرات شهرستان بروجرد و پیگیریهای دکتر گودرزی و فرماندار محترم ، مهندس یافتیان عضو محترم هیئت مدیره شرکت مخابرات ایران ، این پروژه ها با استفاده جدید ترین تکنولوژی روز دنیا در این شهرستان نصب و راه اندازی گردید .

او گفت : این پروژه با اعتباری بالغ ۱۳۲ میلیارد ریال از محل اعتبارات شرکت مخابرات ایران افتتاح و مورد بهر ه برداری قرار گرفته است .

انتهای پیام/ر