آغاز خدمات دهی به محرومان دشت رباط خاش

عید محمد قلندرزهی بخشدار مرکزی خاش در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، گفت: با همکاری نماینده مردم خاش در مجلس، رییس شبکه بهداشت و درمان خاش و نماینده قالیباف، زمینه اعزام دو بیمار بدحال این روستا به مرکز استان و از آنجا به تهران فراهم شد.

عید محمد قلندرزهی افزود: با همکاری شبکه بهداشت و درمان و پزشکان عضو جامعه خیران، قرار است بیماران این روستا هم امروز ویزیت رایگان شوند و به ۸۵ نفر از ساکنان این روستا کمک‌های نقدی و معیشتی اهدا شود.

او گفت: در سفر رییس مجلس به خاش مقرر شد که به ساکنان محروم روستای رباط و روستا‌های مشکل دار کمک‌های اشتغالزایی و آموزشی انجام شود که بخشی از این خدمات از روز‌های قبل کلید خورده و به همت خیران ساخت ۸ واحد آموزشی در مناطق محروم این بخش آغاز شده است.

اسماعیل حسین زهی نماینده مردم خاش در مجلس شورای اسلامی نیز گفت: در شرایط دشوار اقتصادی و تحریم‌های ظالمانه دشمنان، نیاز است خیران در کنار دولت برای حل مشکلات مردم پای کار بیایند.

او اظهار داشت: در مجلس شورای اسلامی بر ضرورت و اهمیت تعامل با دولت تاکید داریم و سفر اخیر رییس مجلس نیز با همین نگاه به منطقه محروم خاش انجام شده است.

انتهای پیام/گ