در #تهران_ما پیگیری شد؛
مشکل ارسال مجدد پیامک‌های هزینه بار برگ به زودی برطرف می‌شود

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، یکی از شهروندان با ارسال پیامک به بخش #تهران_ما باشگاه خبرنگاران جوان، خواستار رسیدگی به  چرایی ارسال مجدد پیامک مبنی بر پرداخت هزینه بار برگ رانندگان، شد. 

مهدی اسماعیل بیگی، مدیر ساماندهی بار و کالا سازمان حمل و نقل شهرداری تهران در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: ارسال دو پیامک نشان دهنده پرداخت دوبار هزینه باربرگ نیست.

او با بیان اینکه به دلیل مشکل نرم افزاری پیامک‌ها دوبار ارسال می‌شوند و این موضوع در دست اصلاح است، گفت: ضمنا رانندگان برای اطمینان از عدم کسر وجه اضافه می‌توانند به کیف پول الکترونیک خود در سامانه تهران من مراجعه کرده و با مقایسه تعداد باربرگ صادره و موجودی حساب، از این موضوع مطمئن شوند.

مدیر ساماندهی بار و کالا سازمان حمل و نقل شهرداری تهران افزود: درهرصورت بزودی مشکل دوبار ارسال پیامک‌ها برطرف می‌شود.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/