بیشترین شکایت ثبت شده در حوزه ارتباطات آذربایجان‌شرقی مربوط به اینترنت است

بیشترین شکایت ثبت شده در حوزه ارتباطات آذربایجان‌شرقی مربوط به اینترنت است

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز، فرزاد مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات آذربایجان‌شرقی  گفت: در ۶ ماهه نخست امسال از سه هزار و ۵۹۰ شکایت ثبت شده در سامانه ۲ هزار و ۱۷۰ مورد شکایت معادل ۶۰ درصد شکایت‌ها مربوط به سرویس اینترنت، ۱۸ درصد شکایت‌ها مربوط به تلفن همراه و ۱۵ درصد شکایت‌ها و مشکلات نیز مربوط به تلفن ثابت است.

او افزود: حوزه‌های پیشخوان، خدمات پستی، تشعشعات و خدمات ارزش افزوده هفت درصد از مجموع شکایات ثبت شده را به خود اختصاص داده اند.

فرزاد گفت: در ۶ ماهه نخست امسال از سه هزار و ۵۹۰ شکایت ثبت شده در سامانه ۱۹۵ به سه هزار و ۵۰۵ شکایت  رسیدگی شده و بقیه شکایات نیز در حال بررسی و رسیدگی است.

مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات آذربایجان شرقی با اشاره به لزوم رسیدگی مداوم و مستمر به شکایات مردمی در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات در آذربایجان شرقی گفت: مراحل و فرایند ثبت و پیگیری درخواست در این سامانه به طوری است که بهترین جواب و راه حل را برای مشترکین که ثبت شکایت و درخواست داشته باشند ارائه می‌دهد.

اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات آذربایجان شرقی نیز با پیگیری‌های مستمر و برگزاری جلسات مجازی یا حضوری با نمایندگان اپراتور‌ها و سرویس دهندگان اینترنتی در استان، همواره به دنبال رسیدگی سریع و مناسب به مشکلات کاربران است.

انتهای پیام/ک