استاندار اردبیل:
مشارکت مردم در اجرای طرح سپهبد قاسم سلیمانی ضروری است

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل،  اکبر بهنام جو، استاندار اردبیل گفت: هر چه مشارکت و همکاری مردم در روند اجرای این طرح بالاتر باشد ، موفقیت به مراتب بیشتر می شود.

او بیان کرد: در راستای جلب مشارکت و همکاری مردم ورود رسانه ها، فعالان فضای مجازی و اطلاع رسانی از صدا و سیما ضروری است.

استاندار اردبیل گفت: با اینکه اجرای این طرح با محوریت و حضور نیروهای بسیج اجرا می شود ، ولی همه باید خود را ملزم به همکاری و مشارکت کنند.

بهنام جو با اشاره به اجرای طرح هوشمند محدودیت ترافیکی همزمان با طرح سپهبد قاسم سلیمانی خواستار مشارکت مردم در اجرای این طرح ها و مدیریت و قرنطینه خانگی بیماران احتمالی در خانواده خود شد.

او گفت: در جریان اجرای طرح سپهبد قاسم سلیمانی ، نیروهای اجرایی اقدام به بیماریابی کرده و افراد نیازمند خدمت را شناسایی و کمک های لازم از قبیل خدماتی و معیشتی را ارائه می کنند.

بهنام جو با بیان اینکه در جریان طرح محدودیت ترافیکی ورود و خروج از شهرهای قرمز و نارنجی ممنوع است ، افزود: هماهنگی لازم با نیروی انتظامی و پلیس راه برای اجازه تردد به افرادی که با قصد کار و معالجه به شهرها قصد ورود دارند ، انجام شده است.

استاندار اردبیل اظهار کرد: جلوگیری از تردد در داخل شهرها نیز که از ساعت ۹ شب الی چهار صبح اجرایی می شود، با هدف کنترل همنشینی های خانوادگی که دلیل بالای ابتلا به کرونا است ، عملیاتی می شود.

انتهای پیام/ع