۸۰۰ بسته معیشتی در زاهدان توزیع شد

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ،سرهنگ پاسدار خدارحم سارانی فرمانده سپاه ناحیه ویژه زاهدان اظهارداشت: در هفتمین روز از چهل و یکمین سالگرد تشکیل بسیج مستضعفین با شعار بسیج خدمت مومنانه و ایثارگری این تعداد بسته معیشتی و حمایتی سپاه ناحیه ویژه زاهدان توزیع شد.

او بیان کرد: این کمک‌های مومنانه از طریق حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت بسیج سطح شهر زاهدان در اختیار اقشار آسیب پذیر جامعه که از قبل توسط سپاه شناسایی و در سامانه بانک اطلاعاتی نام‌نویسی شده‌اند قرار گرفت.

فرمانده سپاه ناحیه ویژه زاهدان گفت: با توجه به شیوع ویروس منحوس کرونا برنامه‌های گرامیداشت هفته بسیج امسال متفاوت از سال‌های گذشته و با تمرکز بر پایگاه محور و محله محور خواهد بود.

او  بیان کرد: امسال با توجه به اینکه در اجرای برنامه‌های حضوری و میدانی گرامیداشت هفته بسیج محدودیت وجود دارد عمده برنامه‌های گرامیداشت این هفته در بستر فضای مجازی برنامه‌ریزی شده است.

سرهنگ سارانی اظهارداشت: همچنین رویکرد محوری همه برنامه‌های امسال با توجه به شیوع کرونا و شرایط بد معیشتی برخی از اقشار جامعه «نهضت خدمت خالصانه و مومنانه» است.

انتهای پیام/ع