قتل زن مسن به خاطر مقداری طلا/دستگیری قاتل در کمتر از ۱۲ ساعت

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، سرهنگ محمد نادربیگی، رئیس پلیس آگاهی البرز  گفت: بلافاصله کارآگاهان اداره مبارزه با جرایم جنایی و بررسی صحنه جرم پلیس آگاهی استان البرز در محل جرم حاضر و در بررسی ها، جسد خانمی تقریبا ۶۵ ساله را در پشت بام خانه اش کشف کردند.

رئیس پلیس آگاهی  البرز افزود: واحد مسکونی نامبرده مورد بازرسی قرار گرفت که مشخص شد قاتل پس از سرقت طلا و جواهرات زن تنها وی را خفه کرده و متواری شده است.

سرهنگ نادربیگی گفت: فرزندان مقتول ساعت ۱۱ شب روز حادثه به منزل مراجعه می‌کنند که متوجه نبود مادرشان شده و پس از اینکه سراغ وی را از فامیل، دوستان و همسایه‌ها می‌گیرند و با توجه به این که موفق نمی‌شوند از وی خبری بگیرند فقدان وی را به پلیس اطلاع می‌دهند، اما با توجه به استرس و نگرانیشان شروع به گشتن خانه و اطراف آن می‌کنند که با جسد بی جان مادرشان در پشت بام خانه روبرو می‌شوند.

اوافزود: تحقیقات پلیسی به منظور شناسایی قاتل آغاز شد تا این که طی تحقیقات محلی و پرس و جو از همسایه ها، یکی از همسایه‌های دیوار به دیوار مقتول که مردی ۳۹ ساله است را در ساعت ۱۴۰۰ همان روز مشاهده شده که سراسیمه و با سرعت در حال ترک منزلش بوده و تا کنون به آن جا بازنگشته است.

رئیس پلیس آگاهی  البرز گفت: در تحقیقات تکمیلی، رد نامبرده در استان تهران شناسایی و با دریافت نیابت قضایی در کمتر از ۱۲ ساعت پس از اعلام وقوع قتل دستگیر و پس از انتقال به پلیس آگاهی استان البرز به جرم خود مبنی بر قتل همسایه اش اعتراف کرد.

سرهنگ نادربیگی افزود: به گفته متهم، به علت مشکلات مالی، روز حادثه به بهانه این که دیوار منزلش نم داده و احتمالا مشکل از لوله کشی خانه او است با ترفند و حیله وارد منزل شده و پس از کشاندن زن تنها به پشت بام خانه او را خفه کرده و طلا‌های وی را به سرقت برده است

او گفت: متهم مقداری از طلا‌های سرقتی را در کرج و فردیس به قیمت ۶۰۰ میلیون ریال به ۲ نفر از آشنایانش فروخته و بقیه را در منزلش مخفی کرده است.

رئیس پلیس آگاهی  البرز  افزود: متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد.

انتهای پیام /ر  .ن