مصاف تیم های قعرنشین لیگ دسته یک فوتبال در البرز

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، در هفته یازدهم مسابقات دسته یک فوتبال باشگاه های کشور ، ساعت ۱۴ روز یکشنبه ششم بهمن ماه تیم های انتهای جدولی گل ریحان البرز و شهدای قشقایی به میزبانی ورزشگاه انقلاب کرج رودرروی هم قرار می گیرند.

نوید عبداللهی مسئول روابط عمومی باشگاه شهدای قشقایی، گفت: پس از شکست برابر نود ارومیه کادر فنی تلاش کردند بازیکنان را از نظر روحی به آمادگی برسانند و بازیکنان هم آن شکست را فراموش کردند و با توجه به جدا شدن تعداد زیادی از بازیکنان فصل گذشته و اضافه شدن جوانان جایگزین هماهنگ شدن تیم نیاز به زمان داشت که به نظر می رسد تیم هر هفته هماهنگ تر می شود و به جز بازی مقابل نود تیم منسجم کار کرده است.

او، بیان کرد: با آنالیز بازی های گل ریحان توسط کادر فنی نقاط ضعف و قوت این تیم مشخص شده و تمرینات این هفته بر این اساس برنامه نامه ریزی شد و بازیکنان همدل و هم قسم شده اند تا با کسب نتایج خوب هواداران را شاد کنند.

عبداللهی، تصریح کرد: عصر امروز تیم شهدای قشقایی بدون مصدوم و محروم راهی البرز می شود و با توجه به شکایت باشگاه قشقایی نسبت به استفاده ۲ بازیکن غیرمجاز در دیدار با نود ارومیه توسط این تیم ، باشگاه قشقایی توقع دارد تا فدراسیون هر چه زودتر رای خود را در خصوص این بازی صادر کند.

مسئول روابط عمومی باشگاه شهدای قشقایی،  ادامه داد: در این فصل از رقابت ها هر دو تیم نتایج خوبی را کسب نکردند به طوری که تا پایان هفته ۱۰ ، گل ریحان البرز مدعی صعود به لیگ برتر در فصل گذشته ، با ۲ برد ، ۲ تساوی ، ۶ شکست و ۸ امتیاز در مکان شانزدهم جدول رده بندی قرار گرفته و شهدای قشقایی که مانند گل ریحان شرایط نامناسبی را تجربه می کند با تنها یک برد ، ۴ مساوی ، پنج شکست و ۷ امتیاز ، جایگاه ۱۷ جدول ۱۸ تیمی رقابت ها را به خود اختصاص داده است.

او، افزود: هر دو تیم گل ریحان البرز و شهدای قشقایی شیراز برای فرار از انتهای جدول لیگ دسته یک فوتبال چاره ای جز کسب ۳ امتیاز ندارند و تساوی علاجی از دردهای این تیم ها دوا نخواهد کرد.

عبداللهی، اضافه کرد: حامد سیری به عنوان داور و حامد تازه پور و آرش امینی هم بعنوان کمک داور دیدار تیم های گل ریحان البرز و شهدای قشقایی شیراز تعیین شدند.

مسئول روابط عمومی باشگاه شهدای قشقایی، اظهار کرد: هفته ۱۰ لیگ دسته یک فوتبال در حالی دوشنبه ۲۹ دی ماه برگزار شد که قشقایی شیراز با ۲ گل مغلوب نود ارومیه شد و گل ریحان ۲-یک نتیجه را مقابل رایکا بابل واگذار کرد.

انتهای پیام/ت