به گزارش گروه شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، بازگشت امام خمینی (ره) به ایران در روز ۱۲ بهمن ۱۳۵۷ همیشه در ذهنها ماندگار است و هرساله مردم انقلابی این روز فرخنده را گرامی میدارند؛ و مردم به همین مناسبت کوچهها و خیابا نها را آذین بندی میکنند وشعار انقلابی مرگ بر شاه سر میدهند. اما امسال تبلیغات محیطی ان طور که باید به چشم نخورد و این موضوع باعث نارضایتی مردم شد.
ناگفته نماندشهرداری مشهد هم در اقدامی تامل برانگیز پوستری از پرچم فرانسه در تبلیغات محیطی به مناسبت دهه فجر استفاده کرده است.
منبع:شهروندخبرنگار - تهران
بیشتر بخوانید:
شهروندخبرنگارما هم از نبود خلاقیت در تبلیغات محیطی اتوبان امام علی (ع) شهر تهران که به مناسبت دهه فجر نصب شده ، و اینکه نوع تبلیغات باید حرفه ای تر انجام می شد ،گلایهمند بوده و این تصاویر را برای ما راسال کرده است.