امام جمعه شهرستان مهران مطرح کرد؛
تلاش نیروی انتظامی در راه خدمت رسانی به مردم

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛حجت الاسلام عبدالله امینی امام جمعه شهرستان مهران  در دیدار کارکنان انتظامی شهرستان مهران، گفت: نیروی انتظامی در همه مواقع و در هر زمانی که لازم بوده با نهایت سعی و تلاش ماموریت‌های محوله را به خوبی انجام داده و در راه خدمت رسانی به مردم از هیچ گونه کوشش و تلاشی دریغ نکرده است.

او اظهار داشت: نقش پلیس در برقراری نظم و امنیت بر هیچ کسی پوشیده نیست و همه افراد جامعه این موضوع را به خوبی درک می‌کنند.

حجت الاسلام امینی افزود: بحمدالله امنیت مطلوبی در سطح شهرحکم فرما می‌باشد که این امر از یک سو ناشی از تلاش مضاعف کارکنان انتظامی و از سوی دیگر نشان تعامل، همکاری و مشارکت بالای مردم در برقراری نظم و امنیت می‌باشد.

امام جمعه شهرستان مهران، بیان کرد: پلیس در همه مواقع و در هر زمانی در راه خدمت رسانی به مردم از هیچ گونه کوشش و تلاشی دریغ نکرده است

در ادامه این دیدار سرهنگ قدرت الله شهبازبیگی، فرمانده انتظامی شهرستان مهران، اظهار داشت:مردم و مسئولان همیشه یار و یاور کارکنان انتظامی بوده و این موضوع باعث آن شده است که کارکنان ما در ماموریت‌ها، بسیار موفق عمل کنند.

او اضافه کرد: تعامل و حمایت‌های معنوی ائمه جماعت، نقش بسزایی در پیشبرد اهداف پلیس دارد که این مسئله در این شهرستان به شکل ویژه‌ای نمود پیدا کرده است.

انتهای پیام/ د