آغاز جشن نیکوکاری در استان قزوین 

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین، جشن نیکوکاری در استان قزوین با دو هزار و ۴۷۰ پایگاه ثابت و سیار در مناطق ختلف استان از قبیل معابر، مراکز نیکوکاری، مدارس، دانشگاه ها، مساجد و بیمارستان‌ها آغاز شد.

به گفته مدیر کل کمیته امداد استان، فردا جمعه ۱۵ اسفند ماه هم در مناطقی که نماز جمعه برگزار می‌شود پایگاه جشن نیکوکاری برقرار و کمک‌های مردمی جمع آوری خواهد شد.

حق گویان گفت: جمع آوری وجوهات نقدی و غیرنقدی از طریق ۱۷ اداره در سطح استان انجام خواهد شد همچنین مردم و خیران با شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۹۶۰۲۰۱ و کد مهربانی#۰۲۸*۸۸۷۷* و همچنین سایت www,۳۳۸۰۸.ir می‌توانند مساعدت‌های خود را اهدا کنندو درصدد هستیم بلافاصله بعد از جمع آوری کمک‌ها و در کوتاه‌ترین زمان این کمک‌ها به دست خانواده‌های نیازمند تقدیم شود.

مدیر کل کمیته امداد با بیان اینکه پارسال ۶ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان هدایای نقدی و غیر نقدی مردمی در جشن نیکوکاری جمع آوری شد، اضافه کرد: کار جمع آوری کمک‌های مردمی در این زمینه از یک ماه گذشته شروع شده و پیش بینی می‌شود در جشن نیکوکاری امسال بیش از ۹ میلیارد تومان کمک‌های مردمی جمع آوری شود.

روز‌های گذشته هم دانش آموزان با دستان کوچک و دل‌های بزرگ شان در این جشن شرکت کردند تا سهمی در شادی همنوعان شان داشته باشند.

انتهای پیام/