راه اندازی سامانه 195 پاسخگوی شکایات مردمی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات

به گزارش خبرنگار حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، سامانه ثبت و پاسخگوئی به شکایات 195 وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات راه اندازی شد. این سامانه به منظور افزایش رضایت کاربران و رسیدگی به شکایت‌های مردمی در حوزه‌های مختلف ارتباطات و فناوری اطلاعات شامل اینترنت، تلفن ثابت، تلفن همراه، خدمات پستی، تشعشعات، دفاتر پیشخوان و خدمات ارزش افزوده راه اندازی شده است.

کاربران برای ارتباط با سامانه های الکترونیکی ارائه خدمات ، رسیدگی به شکایات و ثبت پیشنهادات اپراتورهای ارتباطی می‌توانند با توجه به سیم کارت خود با شماره‌هایی که در ادامه ذکر شده است تماس حاصل فرمایند.

همراه اول:

سامانه تلفنی ۹۹۹۰ برای مشترکین همراه اول و ۰۹۱۲۹۹۹۰ از تلفن ثابت و دیگر اپراتورها

ایرانسل:

سامانه تلفنی ۷۰۰ برای مشترکین ایرانسل و ۰۹۳۵۷۰۰۰۰۰۰ از تلفن ثابت و دیگر اپراتورها

رایتل:

سامانه تلفنی ۲۰۰ برای مشترکین رایتل و ۰۹۲۰۲۰۰۰۰۰۰ از تلفن ثابت و دیگر اپراتورها

همچنین کاربران برای اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت 195 .cra.ir مراجعه کنند. در  ویدئویی  مربوط به این سامانه اطلاعات بیشتر را کسب خواهید کرد.

{$sepehr_media_13627745_400_300}

بیشتر بخوانید


انتهای پیام/