کسب رتبه نخست کیفی در پرترافیک‌ترین ماه سال

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، باقری مدیرکل پست استان اصفهان  براساس پایش اطلاعات و ارزیابی عملکرد شاخص‌های ادارات پست استان‌ها و واحد‌های اجرایی کشور توسط دفتر مدیریت کیفیت و امور مشتریان شرکت ملی پست، اداره کل پست استان اصفهان توانست با مدیریتی هوشمند کسب رتبه نخست کیفی را بین ادارات و مناطق پستی کسب نماید.


باقری مدیرکل پست استان اصفهان درخصوص کسب موفقیت‌های پست استان از حیث شاخص‌های متعدد ترافیک، درآمد، کیفیت و هزینه ضمن تقدیر اززحمات شبانه روزی کلیه کارکنان پرتلاش پست استان، افزود : خوشبختانه در یکی از ماه‌های پرترافیک پستی این موفقیت کسب گردید و امیدوارم این روند با برنامه ریزی‌های منسجم و تشکیل کمیته‌ها و کارگروه‌های ویژه جهت تداوم اهداف و سیاست‌های کلان شرکت ملی پست در سال جاری استمرار داشته باشد.


او در این خصوص اظهار داشت:فعالیت ها‌ی ارتقاء خدمات کیفی در این استان بر مبنای برنامه و بصورت مدون پیاده­سازی و اجرا می‌شود؛ و در تمامی واحد‌های استان برنامه ارایه خدمات کیفی تعیین و کنترل‌های لازم توسط کارشناسان این اداره انجام می‌گردد. ونتایج حاصل از آن نیز به طور مستمر پایش و کنترل می‌شود و در صورت مشاهده هرگونه انحراف، روش‌های اصلاحی توصیه میگردد.


مدیرکل پست استان اظهار داشت:ارزیابی عملکرد واحد‌های اجرایی کشور بصورت ماهیانه و براساس کنترل و رصدشاخص‌های کیفی، نظیر توزیع بموقع، مدت زمان سیر مراسلات، میزان توزیع بموقع و مدت زمان پاسخگویی به شکایات و دیگر عناوین مربوطه از نگاه مشتریان و ذینفعان توسط دفتر مدیریت کیفیت و امور مشتریان شرکت ملی پست صورت می‌پذیرد.

 

انتهای پیام/ی