مرغ از سفره ها پرید

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،شهروندان در دومین روز ماه مبارک رمضان در بازار با نبود مرغ زنده و کشتار روز روبه رو شدند که این مسئله باعث سردرگمی آن ها شده است.

در حال حاضر تعدادی از فروشگاه های مرغ فروشی در سطح شهر تعطیل و آن دسته از که به فروش مرغ مشغولند، مرغ های کشتار روز را به قیمت های ۲۸ هزار و ۹۰۰ تومان و ۲۸ هزار و ۴۰۰ تومان به مردم عرضه می کنند.

مقدم،مدیر صمت خرمشهر در گفت و گوی تلفنی  با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان گفت: به دلیل مشکلات دامی، دچار کمبود مرغ در بازار شدیم.

او افزود: خرمشهر سه روز است که در کمبود مرغ به سر میبرد، اما این کمبود صرفا در این شهر نیست و در کل کشور وجود دارد.همچنین همین امر موجب گرانی مرغ در این روز ها شده است.

مدیر صمت خرمشهر ادامه داد:هنگامی که کشتار مرغ در بازار اندک باشد،فروشندگان با قیمت بالاتری مرغ را خریداری میکنند و در نتیجه مرغ هایی با مبلغ گرانتر از قیمت مصوب به مردم عرضه می شود،اما در حال حاضر مامورین ستاد تنظیم بازار، در سطح بازارهای خرمشهر وجود دارند و به فروشندگان گران فروش تذکر و اخطار لازم را می دهند.

او در پایان با اشاره به قرار داشتن در ماه مبارک رمضان گفت: چهارشنبه هفته ی آینده، مشکل کمبود مرغ حل خواهد شد و به زودی به قیمت مصوب ۲۴ هزار و ۹۰۰ تومان به شهروندان عرضه خواهد شد.

انتهای پیام/ ا