اجرای عملیات پاکسازی و تسطیح حریم در ۲۰۶ کیلومتر از راه‌های مواصلاتی بوکان

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، هاوری شمس الهی سرپرست اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان بوکان اظهار کرد: در سال ۱۳۹۹ بالغ بر ۱۳۰ عدد گاردریل در سطح محور‌های مواصلاتی این شهرستان جمع آوری، تعمیر یا نصب گردیده و نیز ۵۰۰ متر عملیات ترانشه برداری جهت ایمن سازی محور‌ها انجام شد.

شمس الهی افزود: در این مدت ۷ عدد نرده حفاظ و قرنیز تعمیر، ۸۴ کیلومتر عملیات تسطیح و رگلاژ و ترمیم شانه‌ها و ۲۰۶ کیلومتر عملیات پاکسازی و تسطیح حریم در شهرستان بوکان به پایان رسید و نسبت به جمع آوری، بازسازی و تعمیر و نیز نصب ۹۶۰ عدد تابلو و علائم در محور‌های شهرستان بوکان اقدام گردید.

 این مقام مسئول در ادامه اظهار کرد: سال گذشته ۶ عدد سرعت کاه در جاده‌های شهرستان بوکان نصب و ۵۲۶ مورد تنقیه پل انجام گرفت و برای ایمن سازی محور‌های شهرستان ۴۱ کیلومتر خط کشی و ۵۴ مورد گشت‌های تلفیقی با پلیس راه شهرستان برگزار گردید.

او گفت: از دیگر اقدامات اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان بوکان در سال گذشته می‌توان به ۴۰۳ تن نخاله برداری، ۵۷ مورد اخطار کتبی برای متجاوزین به حریم راه و ۲۷ مورد اجرای احکام قضایی، ۱۸ هزار و دویست مورد شستشوی تابلو و علائم، ۲۲ عدد تعمیر و نصب چراغ‌های هشدار چشمک زن و همچنین ۷۹ کیلومتر برچیدن علف‌های هرز در محور‌های شهرستان اشاره کرد.

شمس الهی ابراز امیدواری کرد با همت و تلاش شبانه روزی راهداران اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان بوکان در سال جاری شاهد امن‌تر شدن بیش از پیش محور‌های مواصلاتی این شهرستان و آسایش کاربران جاده‌ای و مسافرین گرامی باشیم.

انتهای پیام/