ادامه سیر نزولی پیک چهارم کرونا در خراسان رضوی

به گزارش  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، محمدصادق معتمدیان استاندار خراسان رضوی در جلسه ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا استان خراسان رضوی که در محل دفتر استاندار برگزار شد،گفت: خراسان رضوی از نظر شیوع شرایط مطلوبی دارد و پیک چهارم کرونا در استان سیر نزولی پیدا کرده است، اما همچنان در شرایط شکننده‌ای قرار داریم.


او افزود: علی‌رغم روند کاهشی فوتی‌ها، در بحث نظارت‌ها باید نگاه ویژه‌ای وجود داشته باشد و نظارت بر اصناف و رعایت اصول بهداشتی در آن‌ها با جدیت دنبال شود تا در هفته‌های آینده شاهد افزایش سرعت این روند کاهشی باشیم.


استاندار خراسان رضوی ادامه داد: در جریان سفر وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به استان، چند نگرانی از جمله ورود ویروس هندی از مناطق شرقی کشور و موضوع حاشیه شهر مطرح شد که می‌طلبد این مسئله در کمیته علمی مورد نقد و بررسی قرار گیرد.

معتمدیان بیان کرد: احتمال دارد ویروس هندی از طریق کشور‌های افغانستان و پاکستان از مسیر استان‌های سیستان و بلوچستان و هرمزگان وارد کشور شود و به دلیل مراودات این استان‌ها با خراسان رضوی ممکن است در استان نیز شیوع پیدا کند؛ لذا باید حتما تدابیر لازم اندیشیده شود.


انتها ی پیام// ف .غ