پیوستن بازیکن ملی‌پوش مس سونگون به گیتی پسند اصفهان

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، جواد شریف مدیر رسانه‌ای تیم فوتسال گیتی پسنداصفهان گفت: میثم خیام بعد از مذاکره با مدیران گیتی پسند برای فصل آینده به جمع شاگردان محمد کشاورز در گیتی پسند پیوست.

چواد شریف گفت: خیام سابقه حضور در تیم‌های فولاد ماهان، منصوری قرچک، آذرخش بندرعباس، مقاومت البرز و مس سونگون ورزقان را دارد.

او افزود: همچنین بعد از مذاکره با مدیران گیتی پسند، مهدی مهدی‌خانی بازیکن جوان و با آتیه این تیم نیز قرارداد خود را برای یک فصل دیگر تمدید کرد.

مدیر رسانه‌ای تیم فوتسال گیتی پسنداصفهان گفت: مهدی‌خانی در سالیان گذشته بازی‌های تاثیرگذاری از خود در گیتی پسند به نمایش گذاشت و همراه تیم ملی فوتسال امید در مسابقات آرژانتین، ایتالیا و ازبکستان حضور داشت.

شریف افزود: مجتبی مزروعی نیز بعنوان آنالیزور تیم فوتسال گیتی پسند منصوب شد.

او تصریح کرد: مزروعی سابقه چندین سال حضور در گیتی پسند را دارد و فصل گذشته نیز همراه با محمد کشاورز در تیم راگا تهران فعالیت می‌کرد.

تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان در سال‌های ۱۳۹۱ و ۱۳۹۵ مقام قهرمانی و در سال‌های ۱۳۸۹، ۱۳۹۰، ۱۳۹۲،۱۳۹۳، ۱۳۹۸ و ۱۳۹۹ مقام نایب قهرمانی لیگ برتر فوتسال ایران را بدست آورد.

این تیم همچنین در سال ۱۳۹۱ به مقام قهرمانی و در سال‌های ۱۳۹۲ و ۱۳۹۶ به مقام نایب قهرمانی لیگ قهرمانان فوتسال آسیا دست یافت.

منبع:ایرنا

انتهای پیام/م