امام جمعه موقت اصفهان:
پذیرش دستورات ستاد کرونا امری عقلی و منطقی است

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، آیت الله سید ابوالحسن مهدوی امام جمعه موقت اصفهان درمراسم طلایه داران تبلیغ و مبلغان دینی محرم استان اصفهان با اشاره به مبانی عقلی و منطقی در دستورات دینی، گفت: مبانی دینی پشتوانه عقلی و منطقی دارند و این موضوع در تمامی اصول مورد توجه است.

وی  با بیان اینکه توجه به دستورات دین موضوع در جنبه‌های مختلفی مهم و اساسی است، افزود: تقلید از دین هم مباحث عقلی و منطقی دارد و در همه مسائل باید این موضوع مورد توجه باشد.

امام جمعه موقت اصفهان با اشاره به شرایط سخت کرونا و عزاداری محرم بیان کرد: پذیرش دستورات ستاد کرونا و توصیه‌های بهداشتی آن امری عقلی و منطقی است که این موضوع در خصوص مناسبت این ماه و مراسم‌ها اجرا شود.

آیت الله مهدوی خاطرنشان کرد: دستورات ستاد کرونا برای مراسم‌های مذهبی به دلیل مراجعه به کارشناسان سلامت برای پیشگیری از شیوع بیماری امر عقلی و ضرورت دارد.

دستورالعمل‌های بهداشتی در عزاداری‌ها رعایت شود

حجت الاسلام عبدالرسول احمدیان رئیس دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان با اشاره به شرایط سخت کرونا و شیوع این بیماری در کشور گفت: دستورالعمل‌های بهداشتی توسط مبلغان دینی و متولیان در عزاداری‌ها رعایت شود.

وی افزود: تبلیغ دین و گسترش معارف اسلامی همراه با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی باشد و باید به این موضوع به صورت جدی پرداخته شود تا عامل انتقال بیماری نشده و مدیون نباشیم.

انتهای پیام/ص