سامانه پیگیر، پلی میان مردم و شهرداری یزد

رحیم دل معاون خدمات شهری شهرداری یزد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، گفت:سامانه پیگیر با شماره ۳۰۰۰۶۹۴۰۵۰ برای افزایش مشارکت مردم در حوزه مدیریت شهری از ابتدای آبان ماه راه اندازی شده به طوری که پذیرای درخواست‌های مردمی در حوزه خدمات شهری به صورت پیامکی است.

رحیم دل ادامه داد: مردم می‌توانند مسائل مربوط به پارک‌ها و فضای سبز، پسماند خشک و پسماند تر، نظافت معابر و خیابان‌های سطح شهر و جمع آوری حیوانات بلا صاحب را از طریق این سامانه به گوش مسئولان شهری برسانند.

انتهای پیام/ی