ارائه خدمات مرتبط با گاز طبیعی به همت دفاتر پیشخوان

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، علی اکبر میدانشاهی مدیر عامل شرکت گاز استان یزد گفت: به دنبال واگذاری خدمات ۲۲ گانه به دفاتر پیشخوان دولت و ICT روستایی در استان یزد از مرداد پارسال تاکنون بیش از ۶۳۲ هزار خدمت مرتبط با گاز طبیعی ارائه شده است.

او افزود: در جهت اهداف دولت الکترونیک و به منظور دسترسی و بهره مندی آسان عموم شهروندان از خدمات شرکت گاز، در حال حاضر تمامی خدمات ۲۲ گانه مرتبط با گاز طبیعی در مرکز استان و سایر شهرستان‌ها به همت دفاتر مذکور ارائه می‌شود که با توجه به گستردگی مناطق تحت پوشش هم اکنون ۱۲۰ دفتر شامل ۹۰ دفتر پیشخوان دولت و ۳۰ دفتر ICT روستایی نسبت به ارائه خدمات به مشترکین در حال فعالیت می‌باشند.

میدانشاهی در رابطه با بیشترین خدمات ارائه شده، گفت: از مجموع ۳۰ هزار و ۴۱۲ خدمت ارائه شده، ۱۷ هزار مورد مربوط به صدور قبض، شش هزار و ۹۱۸ مورد اشتراک پذیری، چهار هزار ۴۸۳ مورد نصب علمک، یک هزار و ۶۴۵ مورد تغییر نام، ۲۵۹ مورد اصلاح آدرس و کدپستی و ۱۰۷ مورد تست کنتور می‌باشد.

او در پایان یادآور شد: اجرای این طرح تحولی بنیادین در حوزه گسترش خدمات رسانی و رضایتمندی مشترکین شرکت گاز استان قلمداد می‌شود و تسریع در ارائه خدمات به مشترکین و متقاضیان، حذف تردد‌های مشترکین و صرفه جویی در زمان برای متقاضیان و ارتقاء سطح کمی و کیفی خدمت رسانی به مشترکین را می‌توان به عنوان مهمترین مزایای طرح مذکور برشمرد.

انتهای پیام/‌ی