انتقال مشکلات مردم به مسئولان لازمه رفع مشکلات است

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، مهری طالبی دارستانیمدیرکل دفتر بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت تعاون، کار ورفاه اجتماعی   در حاشیه بازدید از اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهر سمنان گفت: درصد قابل توجهی از مسوولان نیاز‌های مردم را نمی‌دانند و تا زمانی که این نیاز‌ها به اطلاع مقامات بالادستی نرسد، نمی‌توان به حل مشکلات امیدوار بود.

او تصریح کرد: بازرسان، ارزیابان عملکرد و پاسخگویی به شکایات در استان‌ها پل ارتباطی بین مردم و مسوولان هستند که اگر به خوبی به رسالت خود عمل کنند، بسیاری از مشکلات جامعه حل خواهد شد.

او اضافه کرد: وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی تاکید فراوانی بر تبادل نیاز‌های مردم و انتقال نتایج ارزیابی عملکرد از سوی بازرسان استانی به وزارتخانه دارند.

طالبی دارستانی خاطرنشان کرد: رفع مشکلات جامعه و توجه به نیاز‌های جامعه، اصل بازگشت به تمدن اسلامی است و این راهبرد در وزات تعاون، کار و رفاه اجتماعی دنبال می‌شود.

انتهای پیام / ن