مزاحمت تلفنی برای اورژانس استان مرکزی بیش از هزار مورد در یک ماه

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،  دکتر محمد پروهان، سرپرست اورژانس ۱۱۵ استان مرکزی گفت: متاسفانه همکاران ما در مجموعه اورژانس پیش بیمارستانی در آبان ماه امسال تعداد هزار و ۵۱ تماس مزاحمت تلفنی داشته اند.

دکتر پروهان افزود: از همشهریان عزیز خواهشمندم این نکته را مد نظر داشته باشند که این تعداد تماس مزاحمت هم باعث فرسایش شغلی و هم باعث اتلاف زمان همکاران ما در مجموعه اورژانس می‌شود و هم ممکن است خسارات جبران ناپذیر را برای افرادی که نیاز به اورژانس دارند ایجاد کند.

او اضافه کرد: همکاران ما در مجموعه اورژانس پیش بیمارستانی در ماه گذشته پاسخگوی ۱۷ هزار و ۶۰ تماس تلفنی بودند که از این تعداد تماس ۳ هزار ۸۴۳ منجر به ماموریت و اعزام آمبولانس شده است.

سرپرست اورژانس ۱۱۵ استان مرکزی لازم به ذکر است تعداد تماس‌هایی که منجر به مشاوره می‌شود عددی بالغ بر ۴ هزار و ۱۰۹ تماس مشاوره‌ای بوده است که همکاران ما در این زمینه سعی می‌کنند اطلاعاتی که در اختیارشان هست را در خدمت تماس گیرندگان قرار دهند.

او ادامه داد: مردم توجه داشته باشند که خط تلفن ۴۰۳۰ اختصاصا جهت مشاوره‌های پزشکی بخصوص کرونا است.

انتهای پیام / ج