راه اندازی ستاد پاسخگویی برخط و پردازش نامه‌های مردم لرستان به رییس جمهور

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از خرم آباد،  محمدولی آذری،معاون دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری لرستان گفت: این ستاد در محل سالن ورزشی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان واقع در بلوار ۶۰ متری خرم آباد فعالیت دارد.

وی اظهار داشت: در این راستا ۱۰۰ خط تلفن و ۲۰۰ سیستم رایانه‌ای پاسخگویی در این ستاد فعال شده و علاوه بر آن نیرو‌های فنی، محتوایی، پردازش نامه‌ها و اجرایی در حال خدمت رسانی به مردم هستند.

وی ادامه داد: فعالیت این ستاد در ۲ نوبت صبح و عصر ادامه دارد و در هر نویت ۵۰۰ نفر کار پاسخگویی به مردم و مراجعان و همچنین ثبت و پردازش نامه‌ها را انجام می‌دهند.

آذری تصریح کرد: علاوه بر اینکه خواسته و گزارش‌های مردمی توسط این ستاد در سامانه ۱۱۱ ثبت می‌شود نامه‌هایی که نیرو‌های مستقر در سطح شهر جمع آوری می‌کنند به این مرکز منتقل، ثبت در سامانه و پردازش می‌شود.

وی با اشاره به استقرار نیرو‌های ثبت احوال در این ستاد گفت: بستر ثبت نامه‌ها کدملی و تاریخ تولد است بنابراین صاحبان نامه‌هایی که اطلاعات کافی ندارند از طریق کد ملی ویا مشخصات نام و نام خانوادگی شناسایی می‌شوند و در تماس با آنها، اطلاعات نامه تکمیل و سپس در سامانه ثبت می‌شود.

وی ادامه داد: پیش بینی می‌شود ۱۵۰ هزار نامه مردمی به رییس جمهوری در این ستاد پردازش و ثبت شود همچنین مادامی که نامه‌های دریافتی به طور کامل ثبت نشود فعالیت این ستاد حتی پس از پایان سفر هیات دولت نیز ادامه خواهد داشت.

آذری اظهار داشت: پردازش و ثبت نامه‌ها به منظور پیگیری‌های نهایی با حضور تیم‌های مستقر از طرف نهاد ریاست جمهوری انجام می‌شود.

انتهای پیام/ب