راه اندازی سامانه ۱۱۱ در استان گیلان

باشگاه خبرنگاران جوان رشت - علی بهرامیان، مدیر کل دفتر بازررسی، امور حقوقی و رسیدگی به شکایات استانداری گیلان گفت: همزمان با سفر رییس جمهور و هیات دولت به گیلان، سامانه ۱۱۱ برای تسریع در خدمات رسانی به درخواست‌های مردم در گیلان فعال شده و مردم می‌توانند از طریق این سامانه درخواست‌های خود را مطرح کنند.

به گفته او، ۵۰۰ نفر برای پاسخگویی و ثبت درخواست‌های هم استانی هایمان از طریق این سامانه خدمات رسانی می‌کنند.

درخواست‌ها ثبت شده و حداکثر تا ۱۵ روز بعد، شهروندان گیلانی می‌توانند موضوعات مطرح شده خود را پیگیری کنند.

انتهای پیام/م.‌ی