گروه‌های جهادی کمک حال پلیس راه استان قزوین

استاندار قزوین در مانور همیاران جهادی پلیس راه گفت: علاوه بر آمادگی لازم دستگاه‌های مرتبط با حوزه سفر و پلیس راه در استان، امسال یک ابتکار جدید عملیاتی خواهد شد و همیاران جهادی پلیس برای کنترل راه‌های مواصلاتی به صورت مداوم، و شناسنامه دار و با نشان‌های مشخص از امروز وارد عرصه خدمت رسانی می‌شوند.

اعلایی اضافه کرد: مجموعه مدیریتی استان تمام تلاش خود را انجام می‌دهد تا امسال حوادث جاده‌ای کاهش یابد، البته تحقق این مهم علاوه بر تلاش مدیران، نیازمند توجه و همراهی مردم است که امیدواریم به بهترین شکل ممکن محقق شود.

اعلایی اظهار داشت: متاسفانه تعداد نقاط حادثه خیز استان زیاد است و برنامه ریزی شده تا در یک بازه زمانی میان مدت این نقاط رفع خطر شود.

فرمانده انتظامی استان هم گفت: روزانه ۶۰ اکیپ از همیاران جهادی پلیس در مناطق پرتردد و حادثه خیز قزوین حضور دارند

سردار ابراهیمی گفت: طرح همیاران جهادی پلیس برای اولین بار در استان قزوین رقم خورده است و در همین راستا روزانه ۶۰ خودرو با استفاده از نیرو‌های برون سازمانی و با تجهیزات پلیسی در مناطق پرتردد و حادثه خیز استان حضور خواهند داشت تا به کاهش تلفات جاده‌ای منجر شود.

او افزود: باتوجه به اینکه قزوین از استان‌های پرتردد است، تحقق این امر نیازمند کمک همه دستگاه های دولتی استان بود و از ظرفیت‌های برون سازمانی هم استفاده شده است.

به گفته فرمانده انتظامی استان ،طرح نوروزی از ۲۵ اسفند ماه آغاز شده است و تا ۱۴ فروردین ۱۴۰۱ ادامه خواهد داشت.

سردار ابراهیمی اضافه کرد: از آغاز طرح تا کنون ترددها در استان حدود ۵۰ درصد افزایش یافته است.