ثبت ۹ هزار پیام در سامانه ۱۳۷ شهرداری قم در ایام نوروز

امین جهانبازی گفت:سامانه ۱۳۷ شهرداری قم از ابتدای تعطیلات نوروزی تاکنون  به‌صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی و راهنمایی به مسافران و شهروندان است.

او می گوید: تمام پیام‌های شهروندان و مسافران در این سامانه تا دریافت پاسخ و رسیدن به نتیجه رصد و پایش می‌شود.

به گفته مسئول سامانه ۱۳۷ شهرداری قم  از ابتدای تعطیلات نوروزی ۹ هزار پیام‌ مردمی به  این سامانه گزارش شده که راهنمایی زائر و اسکان از این بین بیشترین فراوانی را به خود اختصاص داده است.