ثبت بیش از ۶ هزار تماس مردمی با سامانه مرکز مدیریت راه‌ها

بهمنی گفت: از ۶ هزار و ۱۱۲ تماس ثبت شده توسط مرکز مدیریت راه‌های استان ۵ هزار و ۴۴۵ مورد مربوط به تلفن گویا و ۶۶۷ مورد نیز از طریق کارشناسان این مرکز پاسخگویی شده است.

او گفت: مردم می‌توانند از طریق تماس با سامانه ۱۴۱ در خصوص آگاهی از آخرین وضعیت ترافیکی و شرایط جوی راه‌ها، اطلاع از راه‌های مسدود و بازگشایی شده، اطلاع از محدودیت‌های تردد وسایل نقلیه در جاده‌ها، دریافت مسیر و مسافت بهینه بین شهر‌ها اطلاعاتی کسب کنند.

رئیس مرکز مدیریت راه‌های خراسان جنوبی گفت: همچنین دریافت اطلاعات مربوط به تصادفات، ثبت مشکلات راه‌ها و شکایت از رانندگان ناوگان حمل و نقل عمومی از دیگر مواردی هستند که مردم از طریق تماس با این سامانه می‌توانند پیگیری کنند.

بهمنی  گفت: کارشناسان مرکز مدیریت اطلاعات راه‌ها و حمل و نقل جاده‌ای استان به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی به مسافران و کاربران جاده‌ای در خصوص وضعیت راه‌ها و حمل و نقل جاده‌ای هستند.