رئیس کل سازمان تعزیرات حکومتی:
سامانه ۱۳۵ تعزیرات برای کاهش مشکلات مردم ارتقا یافت

اصانلو گفت: در کمتر از یک ماه سامانه ۱۳۵ تعزیرات بهینه سازی شده و مردم برای گزارش تخلف از جمله گران فروشی می‌توانند با شماره گیری ۱۳۵ به سامانه دسترسی پیدا کنند.

به گفته رئیس کل سازمان تعزیرات حکومتی، در این سامانه تمامی مراحل رسیدگی به شاکی پرونده از طریق پیامک اطلاع داده می‌شود و دیگر نیاز به مراجعه حضوری نیست.

پیشتر برای گزارش تخلف نیاز به مراجعه حضوری یا تماس با سامانه ۱۲۴ بود که به اتاق اصناف گزارش داده می‌شد و شاکی امکان پیگیری و آگاهی از مراحل گزارش خود را نداشت.