رئیس مرکز ارتباطات شهرداری:
رسانه‌ها بانک اطلاعاتی خبرنگاران را برای طرح ترافیک تکمیل کنند

رئیس مرکز ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری تهران گفت: سهمیه هر رسانه باتوجه به ویژگی‌هایی از جمله سابقه فعالیت، دوره انتشار، گستره مخاطبان و تعداد خبرنگاران فعال ارزیابی شده و بعد از تشکیل کمیته تسهیم، اختصاص خواهد یافت.

به گفته محمدخانی، مدیران و مسوولان رسانه‌ها به منظور تجمیع بانک اطلاعات رسانه‌های فعال در شهر تهران، نسبت به تکمیل فرمی که به این منظور تهیه شده و از پیوند http://yun.ir/fgwk۳۲ قابل دسترسی است، اقدام کنند.