فیلم "دوزیست" با حضور جواد عزتی در مشهد به نمایش درآمد

این نمایش مردمی با اخذ مجوز از اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در ساعات ۱۵ و ۳۰ دقیقه در سینما هویزه، ۱۹ و ۳۰ در پردیس سینمایی اطلس و ۲۱ و ۳۰ در پردیس سینمایی پارک بازار برگزار شد.

جواد عزتی، بازیگر این فیلم در جمع پرشور علاقه‌مندان به سینما حضور یافت و ضمن اظهار قدردانی از حضور آنان با علاقه مندانش عکس یادگاری گرفت.

فیلم سینمایی دوزیست که به نویسندگی و کارگردانی برزو نیک‌نژاد و تهیه‌کنندگی سعید خانی از ۲۰ مرداد ماه در سینما‌های فعال مشهد به نمایش درآمده است تولید سال ۱۳۹۸ است که در بخش سودای سیمرغ سی و هشتمین دوره جشنواره فیلم فجر حضور داشت.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: در جنوب شهر پسری به نام عطا با پدرش زندگی می‌کند و ۲ نفر از دوستان خود را نیز به خانه راه داده، اما کارگری که برای همسایه‌شان کار می‌کند دختری را به خانه عطا می‌آورد و ادعا می‌کند که دختر خاله‌اش است و از عطا می‌خواهد برای چند روزی مخفیانه او را در منزل خود نگه دارد. عطا این موضوع را می‌پذیرد و ماجرا‌ها با ورود این دختر به خانه شروع می‌شود.

از بازیگران دوزیست می‌توان به جواد عزتی، هادی حجازی‌فر، ستاره پسیانی، مجید نوروزی، الهام اخوان، سعید پورصمیمی، مانی حقیقی و پژمان جمشیدی اشاره کرد.