رييس مركز نوسازى و تحول شهردارى تهران در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح كرد؛
ايجاد ميزهاى خدمت در پايتخت براي تسريع در ارائه خدمات به مردم
ايجاد ميزهاى خدمت در پايتخت براي تسريع در ارائه خدمات به مردم

محمد علی الفت‌پور رييس مركز نوسازى و تحول شهردارى تهران با اشاره به اهميت به دغدغه ها و رفع مشكلات مردم در پايتخت اظهار كرد: در رابطه با اين موضوع، میزهـای خدمـت در مناطـق 22 گانـه شـهرداری به منظـور بهبـود و تسـریع ارائـه خدمت به شـهروندان و همچنیـن ارائه مشـاوره هـای تخصصـی در حوزههای اولویـت دار رجـوع مردمـی (شهرسـازی و معمـاری، مالـی و درآمـد و ...) و بـا بهـره گیـری از روش هـای نویـن ارائـه خدمـت بـه شـهروندان و جلـب رضایـت آنهـا ایجـاد مى شود.

وى افزود: بازنگــری و اصلاح طــرح طبقــه بنــدی مشــاغل شــهرداری تهــران بــه دلیــل قدمــت و عــدم پاسـخگویی بـه نیازهـای کنونـی سـازمان، بـا هدف فراهـم آوردن بسـتر مناسـب بـرای اسـتقرار نظـام عادلانـه پرداخـت، برنامـه ریزی بـرای توانمندسـازی کارکنـان و تعییـن مسـیرهای پیشـرفت شـغلی بعـد از 3 بـار شکسـت در دسـتور کار قـرار گرفـت و 90 درصـد پیشـرفت داشـته اسـت.

الفت پور بيان كرد: ايجاد ســامانه مدیریــت اســناد درشــهرداری تهــران، بــه عنــوان امــری اجتنـاب ناپذیـر و اقدامی تحـول گرایانه در سـازمان بـزرگ شـهرداری تهـران در دســتور کار قــرار گرفتــه است.