رسیدگی به مشکلات بیش از ۳ هزار مراجعه کننده در دادستانی همدان

حسن خانجانی موقر با بیان اینکه دیدار‌های حضوری با مردم جزیی از وظایف کاری خود و از سیاست‌های دستگاه قضایی است، افزود: به همین منظور دادستانی همدان به طور مستمر و با هدف تکریم ارباب رجوع، گره گشایی از کار مردم و رسیدگی به مطالبات آن‎ها هر هفته دوشنبه‌ها با همراهی معاونان در محل دادسرا پاسخگوی مردم است.

او با تأکید بر اینکه نشست و برخاست با مردم در هر فرصتی آن‌‎ها را امیدوار می‌‎کند، گفت: علاوه بر ملاقات عمومی در روز‌های دوشنبه، دیدار‌های چهره به چهره با مردم هم در مساجد و محلات به منظور حمایت از حقوق عامه و بررسی دغدغه مندی‌های شهروندان نیز انجام می‌شود.

دادستان همدان تصریح کرد: در ۹ ماهه نخست امسال ۳ هزار و ۵۸۴ نفر برای پیگیری مشکلات خود به این دادستانی مراجعه کرده که در نهایت با پیگیری‌های انجام شده ۶۸ درصد از این میزان، منتهی به نتیجه شده است.

خانجانی افزود: مشکلات افراد با دستگاه‌های اجرایی، درخواست مرخصی از زندان، درخواست رأی باز و رأی کار، درخواست عفو و بخشودگی، درخواست استفاده از پابند الکترونیک، اعتراض به روند رسیدگی و تقاضای تسریع و نیز مساعدت در امور وثیقه عمده تقاضا‌های مراجعه کنندگان بوده است.