افزایش ۴۹ درصدی اعتبارات تملک دارائی‌های سرمایه‌ای خراسان رضوی
افزایش ۴۹ درصدی اعتبارات تملک دارائی‌های سرمایه‌ای خراسان رضوی

رئيس سازمان مدیریت و برنامه ریزی خراسان رضوی گفت:  این اعتبار به صورت تخصیص نقدی به سرجمع اعتبارات تملک دارایی سرمایه‌ای مربوط به طرح‌های نیمه تمام استان اضافه شده است.

رضا جمشیدی افزود: با این تخصیص نقدی، اعتبارات تملک دارائی‌های سرمایه‌ای خراسان رضوی با اضافه شدن ۱۸۵ میلیارد تومان تخصیص نقدی به ۴۹ درصد افزایش یافته است.

وی بیان کرد: همچنین تخصیص اعتبارات طرح‌های نیمه تمام خراسان رضوی از محل سه درصد درآمد حاصل از صادرات نفت و گاز طبیعی در سال جاری با اضافه شدن ۱۵۳میلیارد تومان تخصیص نقدی به ۷۵ درصد افزایش یافته است.

 جمشیدی گفت: در این راستا تخصیص اعتبارات ردیف استانی قانون "استفاده متوازن از امکانات کشور" نیز با حدود ۷۲ میلیارد تومان افزایش، از ۴۷ درصد به ۵۷ درصد و تخصیص بخش دیگری از اعتبارات این قانون موسوم به تملک (۲) نیز با ۳۱ میلیارد تومان افزایش به ۷۱ درصد رسیده است.

وی افزود: با تزریق این حجم از نقدینگی به طرح‌های نیمه تمام خراسان رضوی، عملیات اجرایی آن‌ها باید باقدرت و قوت بیشتری از سوی دستگاه‌های اجرایی استان، پیمانکاران و سایر عوامل اجرایی ادامه یابد تا در آینده نزدیک تعدادی از طرح‌های نیمه تمام درسطح استان، به بهره برداری برسند.