اجرای ۳۲ کیلومتر فیبر نوری در تبریز

آقای کاظمی در جلسه شورای اسلامی  شهر  تبریز با بیان اینکه اجرای پروژه فیبر نوری تبریز جزو درآمد‌های پایدار برای شهر و شهرداری است گفت: در سال آینده نیز ۲۵۰ کیلومتر از پروژه فیبر نوری تبریز اجرا می‌شود.

وی با اشاره به اهمیت اجرای این پروژه در این کلانشهر اظهار کرد: مالکیت این کانال ارتباطی با شهرداری بوده و اجرای مشارکتی آن منجر به صرفه جویی ۱۴ میلیارد تومانی برای مجموعه شده است.

مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تبریز همچنین با بیان اینکه بودجه امسال این سازمان ۱.۲ برابر تحقق یافته است، گفت: بودجه امسال این سازمان ۲۰ میلیارد تومان بود که هفت میلیارد تومان در بخش عمرانی و ۱۳ میلیارد تومان هم برای هزینه‌های جاری صرف شده است.

آقای کاظمی پیش بینی بودجه سال آینده این سازمان را ۶۶ میلیارد تومان اعلام کرد و ادامه داد: راه‌اندازی و نگهداشت سامانه‌های مختلف اتوماسیون اداری و هوشمندسازی ارائه خدمات در حوزه‌های آسفالت، مدیریت پسماند شهری و سایر بخش‌ها جزو برنامه‌های این سازمان در سال آینده است.

وی یادآور شد: تا پایان امسال از اپلیکشین تبریزآپ رونمایی می‌شود تا خدمات الکترونیک خرید بلیط اتوبوس و قطارشهری، پرداخت عوارض، خدمات آرامستان و سایر خدمات شهردای از این طریق انجام شود.