
محسن وطن پرست، با اشاره به افزایش قابل توجه ترافیک محمولات پستی در ایام پایانیسال، گفت: موضوع عدم حضور گیرندگان در نشانی از جمله چالشهای جدی فرآیند توزیع است که باعث افزایش مرسولات باجه معطله میشود.
وی افزود: گیرندگان مرسولات به محض دریافت پیامک و یا مشاهده آگهی نوبت دوم مبنی بر معطله شدن مرسولات میتوانند در بازه زمانی قانونی مهلت نگهداری مرسولات در باجههای معطله با مراجعه به سایت رهگیری مرسولات شرکت ملی پست به نشانی Tracking.Post.ir، نسبت به ثبت درخواست خود برای توزیع مجدد مرسولات اقدام کنند.
مدیرکل مهندسی عملیات و امور پیمانکاران پستی گفت: به محض ثبت و تکمیل فرایند درخواست، هماهنگی و اقدام لازم جهت حضور موزع و توزیع مجدد مرسوله در نشانی مطابق مقررات اقدام خواهد شد.