گلایه مندی مشتریان از پرداخت مابه التفاوت خودرو

نیمه دوم سال گذشته شرکت‌های ایران خودرو و سایپا محصولات خود را در بورس کالا عرضه کردند. اکنون که زمان تحویل آن رسیده از مشتریان درخواست پرداخت مابه التفاوت خودرو را دارند. به همین دلیل موجب گلایه مندی متقاضیان شده است.

شهروندخبرنگار‌های ما با ارسال پیام از مسئولان درخواست رسیدگی کردند.

متن پیام شهروندخبرنگار
سلام، با برندگان طرح فوق العاده دی ماه ۱۴۰۱ هستیم با وجود اینکه از سررسید قراردادمون گذشته و خودروهایمان را تحویل ندادند مجدد برای ما در سایت مابه التفاوت ثبت کردند که باید پرداخت کنیم در حالی که برخی از بند‌های مابه التفاوت را قبلا پرداخت کرده بودیم. مگر فروش فوری قیمت قطعی نیست پس چرا باید هر ماه یک سری مابه التفاوت پرداخت کنیم.



با سلام، من در دی ماه ۱۴۰۱ از طریق بورس کالا یک دستگاه خودروی شاهین برنده شدم و تمام هزینه‌های آن را طبق قوانین پرداخت کردم. اما الان بعد از ۳ ماه یک دعوت نامه جدید به اسم مابه التفاوت برای ما آمده که باید پرداخت کنیم. در صورتی که خریدی که از بورس کالا انجام می‌شود دیگر مابه التفاوت ندارد خواهش می‌کنم پیگیری کنید.


با سلام فروردین سال ۱۴۰۱ خودرو سورن پلاس ثبت نام کردم ۱ سال نشستیم تا خودرو بیاد، برج ۱۱ تکمیل وچه کردیم و باز نشستیم تا خودرو بیاد سه بار تحویل خودرو را عقب انداختن و تا مرحله فاکتور پیش رفت، ولی الان مجدد زدن مابه التفاوت پرداخت شود. چرا؟ رسیدگی کنید.

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید.