روابط عمومی بانک سپه پاسخگو نیست؟

انتقال پول نقد در گذشته مشکلات و خطرات بسیاری داشت، اما با وجود کارت عابر بانک این مشکلات به حداقل رسید و با توجه به مزیت‌هایی که دارد مورد استقبال جامعه قرار گرفت و باعث افزایش امنیت جانی و مالی نیز شده است.

شهروندخبرنگار ما اخیرا با مشکلاتی در خصوص اعتبار کارت بانکی خود مواجه شده است و با ارسال پیامی روایتگر این مشکلات شد و از مسئولان درخواست رسیدگی کرد.

متن پیام شهروند خبرنگار
با سلام، من در بانک انصار حساب دارم و در ایام تعطیلات و سفر در پمپ بنزین از این کارت استفاده کردم، اما کارت اعتبار نداشت. یک روز به شعبه بانک مراجعه کردم و با رئیس شعبه در این مورد گفتگو کردم که چرا وقتی کارت بانکی سالم است و مشتری با این کارت تراکنش بسیار دارد به صورت خود به خود تمدید نمی‌شود مانند ایام کرونا. 
اگر ۱۰ هزار نفر برای تمدید کارت مراجعه کنند موجب از دست رفتن وقت مشتریان، ترافیک، مصرف بنزین، آلودگی، هزینه و بسیاری مشکلات دیگر می‌تواند برای هم بانک و هم مورد‌های دیگر داشته باشد.
به همین دلیل به رئیس شعبه این درخواست را دادم که کارت‌ها به صورت اتومات تمدید شوند و یا حداقل قبل از پایان تمدید کارت پیامک ارسال شود و یا در سایت بانک گزینه‌ای جهت درخواست تمدید کارت ارائه شود تا نیاز به مراجعه حضوری نباشد.
رئیس شعبه نیز گفتند هر کارت بانکی جدید جدای از هزینه‌های کارمند، کاغذ و نت ۲۵ هزار تومان برای بانک هزینه به بار می‌آورد در صورتی که از مشتری فقط ۳ هزار تومان دریافت می‌شود. سیستم بانک هم مرتب قطع می‌شود و بعد از ۲ ساعت و ۱۶ دقیقه کارت قبلی باطل و کارت جدید صادر می‌شود. 
بعد از صدور کارت جدید برای خرید به فروشگاه مراجعه کردم، اما همین کارت جدید نیز سرویس نداد و در پایین فیش صادر شده نوشته (پایان کارت بانک سرویس دهنده).
روابط عمومی بانک سپه برای این مجموعه مشکلات پاسخی دارد؟ لطفا پیگیری کنید.

رسید بانکی

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید