تهدید هرناندس: صد‌در‌صد بازی نکنید خط‌ می‌خورید

کارلوس هرناندز سرمربی اسپانیایی تیم نساجی در نشست خبری پیش از بازی با پرسپولیس حضور یافت و در ابتدای صحبت‌هایش گفت: فردا یک بازی خیلی سختی را داریم، در خانه خودمان با هواداران خودمان هستیم و این یک بازی متفاوت است. سه امتیاز در این بازی وجود دارد و ما به دنبال پیروزی خواهیم بود. مثل همیشه تمام تلاشمان را می‌کنیم پیروز باشند.

او در خصوص احتمال بازی نساجی با تیم ناقص اظهار داشت: تصمیم‌گیری در این خصوص با من است. اینکه چه کسی بازی می‌کند و چه کسی بازی نمی‌کند. معلوم نیست چه کسانی بازی خواهند کرد.

سرمربی نساجی راجع به تمدید قراردادش عنوان کرد: هنوز اتفاقی نیفتاده و ما الان نگران بازی فردا هستیم و به این فکر می‌کنیم و بازی بعد که بازی با استقلال در جام حذفی است.

 وی در مورد غایبان تیمش گفت: آقای حردانی یکی از مصدومان ماست و هنوز خوب نشده. مهدی نظری هم یک مقدار کسالت داشت. بقیه همه هستند.

هرناندس درباره حضور کریم اسلامی گفت: در لیست حضور دارد اما مشخص نیست بازی کند.

سرمربی اسپانیایی در خصوص شیوه بازی تیمش برای دیدار با پرسپولیس توضیح داد: ما مثل همیشه بازی خودمان را ادامه خواهیم داد و تمام تلاشمان را خواهیم کرد.

او در مورد دیدار خاص با پرسپولیس گفت: من خیلی وقت است که در چنین بازی‌هایی بوده‌ام. هر اتفاقی که برای حریف بیفتد، اهمیتی برای ما ندارد و من در موردش صحبت می‌کنم. ما کارمان را انجام خواهیم داد و حرفه‌ای کار می‌کنیم و با حداکثر توان کار خواهیم کرد.

کارلوس هرناندس در پاسخ به این سوال که آیا تیمش می‌تواند همچون 31 سال گذشته جلوی قهرمانی پرسپولیس را بگیرد؟ اظهار داشت: شما می‌دانید که ما تمام تلاشمان را خواهیم کرد اما فوتبال گذشته با الان فرق دارد. من دوباره تکرار می‌کنم، نساجی مازندران فردا یک بازی فوتبال انجام خواهد داد و ما همگی باهم هستیم، مثل همیشه بازی خواهیم کرد و باز هم تکرار می‌کنم با تمام توانایی، تمام تلاشمان را خواهیم کرد.

وی با اشاره به بازیکنان سابق پرسپولیس در ترکیب تیمش گفت: بازیکن فوتبال، حرفه‌ای است. همه آنها می‌خواهند اینجور بازی‌های حساس را انجام دهند. برای من این بازی دیدار متفاوتی نیست و مثل بازی با هوادار یا سایر تیم‌هاست. تیم ما خوشبختانه تا الان توانسته خودش را در لیگ نگه دارد و سقوط نخواهد کرد. ما یک بازی در جام حذفی داریم و همه بازیکنان قول دادند که برای دو بازی جام حذفی و بازی فردا آماده شوند. اگر بازیکنی صددرصد بازی نکند، نمی‌تواند در جام حذفی هم بازی کند.