رقابت ۲۰۷۵ نفر در آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی استان سمنان

علی منصفی راد  گفت: دهمین دوره آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی کشور، صبح امروز، جمعه ۱۲ خرداد ماه، همزمان با سراسر کشور و با حضور ۲ هزار و ۷۵ داوطلب در استان سمنان برگزار شد.

وی افزود: این آزمون در استان سمنان در دو حوزه امتحانی سمنان و شاهرود برگزار شد، یک هزار و ۱۰۳ نفر از شهرستان های سمنان، مهدیشهر، سرخه، گرمسار و آرادان در حوزه امتحانی سمنان، و ۹۷۲ نفر از شهرستان های دامغان، شاهرود و میامی در حوزه امتحانی شاهرود به رقابت پرداختند.

مدیر مرکز آزمون جهاددانشگاهی استان سمنان ادامه داد: این آزمون به منظور تأمین نیروی انسانی مورد نیاز ۱۵ دستگاه اجرایی (وزارتخانه‌ها، سازمان‌ و شرکت‌ دولتی) برگزار شد، سهمیه استان سمنان در این آزمون استخدامی ۱۱۵ نفر است که در ۷ دستگاه اجرایی استان پس از برگزاری آزمون و انجام مراحل قانونی جذب کار خواهند شد.

منصفی راد اضافه کرد: اداره کل امور مالیاتی استان با ۵۷ نفر، اداره کل راه و شهرسازی استان سمنان با ۲۵ نفر و مرکز تحقیقات، آموزش و تروریج کشاورزی با ۱۳ نفر بیشترین سهمیه جذب نیروی انسانی را دارند، همچنین تعداد ۹ نفر در اداره کل ثبت اسناد و املاک استان، ۴ نفر در اداره کل گمرک استان، ۴ نفر در پزشکی قانونی و ۳ نفر در پست بانک استان پش از برگزاری آزمون جذب می شوند.

وی یادآور شد: فرایند ثبت نام از اواخر فروردین ماه امسال از طریق سایت مرکز آزمون جهاددانشگاهی به آدرس https://hrtc.ir  انجام شد و نتیجه آزمون نیز از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی مرکز آزمون جهاددانشگاهی اعلام می شود.