پاسخگویی به ۵۷۰ مطالبه شهروندان در سامانه ۱۳۷

نرگس فرهادی اظهارداشت: پاسخگویی به مطالبات شهروندان از طریق تلفن ۱۳۷ و سامانه در شهرداری شهرکرد انجام می‌شود، اما برخی مطالبات نیز در فضای مجازی منتشر می‌شود که این موضوعات نیز رصد و تا حصول نتیجه پیگیری می‌شوند.

وی افزود: بیشترین مطالبات در حوزه آسفالت معابر، فضای سبز و سدمعبر و اجراییات می‌باشد که با اجرای طرح نهضت آسفالت مطالبات در حوزه آسفالت کاهش یافته است.

مسئول سامانه ۱۳۷ شهرداری شهرکرد بیان کرد: در راستای پاسخگویی سریع به مطالبات مردمی در سازمان‌های ۹ گانه شهرداری و مناطق کاربرانی برای سامانه ۱۳۷ معرفی و آموزش داده شده است که این امر رضایت شهروندان را به دنبال داشته است.


بیشتر بخوانید


فرهادی ادامه داد: قطعا تا رسیدن به نقطه ایده‌آل و جلب رضایت کامل شهروندان فاصله داریم، اما در برخی تماس‌ها شهروندان از شهرداری به دلیل رفع مشکل در اسرع وقت قدردانی می‌کنند.

وی گفت: رسیدگی به مطالبات مردمی در اولویت کاری است، اما از شهروندان تقاضا می‌گردد تا همکاری لازم را با مدیریت شهری به عمل آورند تا بتوانیم شهر زیباتری داشته باشیم.