خط کشی ۱۷۰ کیلومتر از جاده‌های سلسله

مجید مالمیر ، اظهار داشت: از ابتدای امسال، پاک‌سازی و تنقیه همه پل‌های این شهرستان به تعداد ۱۲۰ دهانه انجام شده است.

وی گفت: در شش‌ماهه نخست سال با تلاش شبانه‌روزی همکاران و در هماهنگی با ادارات ستادی مربوطه، لکه‌گیری به میزان ۱۷۰ تن، نصب علائم ایمنی و هشداری به تعداد سه هزار و ۱۳۰ عدد و ایمن‌سازی نقاط حادثه‌خیز با ایجاد هره خاکی به طول ۳ کیلومتر صورت‌گرفته است.

رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای سلسله، ادامه داد: انجام ۲۰ کیلومتر شانه‌زنی راه‌های اصلی و فرعی، ۱۷۰ کیلومتر خط‌کشی راه‌های اصلی و فرعی، نصب هزار و ۷۰۰ متر نیوجرسی، نصب دو چراغ چشمک‌زن، ایجاد راه دسترسی موقت راه روستایی «چم تکله»، تعریض جاده روستایی «شینه» به «ده سرخ» به طول ۵۰۰ متر، و زیر سازی محور «کهمان» به طول یک ۵۰۰ را از دیگر خدمات اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای سلسله در امسال عنوان کرد.

مالمیر، به دیگر اقدامات انجام شده این شهرستان اشاره کرد و گفت: ایجاد ۳۰۰ کیلومتر کانال و قنو، ۳۰ کیلومتر تیغ‌زنی و تسطیح راه‌های شنی روستایی، نصب ۵۰۰ عدد سرعت‌کاه، نصب ۳۰۰ عدد چشم‌گربه‌ای و احداث راه بین دو روستای «کهمان» بالا و پایین به طول ۵۰۰ متر است.

وی اضافه کرد: لایروبی و تنقیه ۱۲۰ دهانه پل در سطح حوزه، نصب نیوجرسی در جاده الشتر - فیروزآباد به طول سه کیلومتر، زیر سازی و اجرای ابنیه فنی جاده روستایی «چم تکله» به «عدل آباد قلایی» به طول ۱۸ کیلومتر، احداث دیوار حائل پل «چشمه سرده»، روکش آسفالت پلیس‌راه - الشتر به طول ۲۵۰۰ متر، احداث پل «شتر مل»، زیر سازی جاده‌های روستایی بخش بیرانشهر به طول پنج کیلومتر و تعمیر راهدارخانه «کاکارضا» از دیگر اقدامات انجام شده در این شهرستان است.

رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای سلسله، تصریح کرد: به طور مستمر و روزانه گشت‌های راهداری در محورهای این شهرستان انجام می‌شود، همچنین در سه‌ماهه نخست سال با ۱۰۰ مورد با متجاوزین حریم راه برخورد شده است.