تاخیر در تحویل خودروی تارا از زبان شهروند خبرنگار‌ها

این روز‌ها تاخیر در تحویل برخی از محصولات شرکت‌های خودروساز برای متقاضیان دردسر ساز شده است یکی از محصولاتی که با تاخیر در تحویل مواجه شده است خودروی تارا شرکت ایران خودرو است. 

شهروند خبرنگار‌های ما با ارسال پیام‌هایی از تاخیر طولانی مدت تحویل این خودرو گلایه کردند و از مسئولان درخواست رسیدگی دارند.

متن پیام شهروند خبرنگار‌ها
باسلام، الان ۵ ماه از تکمیل وجه بنده می‌گذرد در پیش فروس سال ۱۴۰۱ ثبت نام کردم و در اردیبهشت ماه تکمیل وجه کردم، اما از تحویل خودروی تارا خبری نیست.


سلام، خودروی تارا تحویل پاییز چرا پیامک ارسال نمی‌شود جالب اینجاست برای بخش سوم پاییز پیامک ارسال شده و برای بخش اول و دوم این اتفاق نیفتاده.


چرا خودرو‌های تحویل شهریور ماه فاکتور نمی‌شود یک سال گذشته ثبت نام کردیم، اما تاکنون خبری از خودروی تارا نیست.


خودروی تارایی که قرار بود ۳۱ خرداد تحویل داده شود چرا تحویل نمی‌دهید؟


باسلام، لطفا پیگیری کنید تارا دستی تحویل خرداد ماه، اما فاکتور نشده است چرا این خودرو را تحویل نمی‌دهید و اصلا پاسخگو نیستند. تارا پیش فروش ۱۴۰۱ تکمیل وجه اردیبهشت تحویل ۳۱ خرداد.


باسلام بنده نیز با مشکل تحویل خودروی تارا مواجه شدم نوزدهم اردیبهشت ماه تکمیل وجه کرده ام، اما تاکنون حتی فاکتور هم نشده است.


بنده تارا دستی خرداد ماه ۱۴۰۱ ثبت نام کردم و قرار بود تیرماه ۱۴۰۲ تحویل دهند، اما الان مهر ماه شده است و همچنان در انتظار تحویل مانده ام.


باسلام، تارا اتوماتیک ثبت نام کرده بودم یک سال پیش و باید دهم شهریور ماه تحویل میدادند، اما به تاخیر افتاده است پیگیری کرده ام مجدد گفتن یک ماه دیگر صبر کنید.


لطفا پیگیری کنید تارا دستی خرداد ماه تکمیل وجه کرده ام، اما همچنان فاکتور نشده است چرا این خودرو انقدر تاخیر داشت خواهش میکنم پیگیری کنید.


باسلام، بنده تارا اتومات را در سامانه یکپارچه ثبت نام کردم و در خرداد ماه تکمیل وجه کردم. اما همچنان تحویل ندادند.

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید.