اهدای ۶۰۰ بسته معیشتی به نیازمندان/ افتتاح اولین دارالقرآن بسیج شیراز

فرمانده سپاه فجر فارس در بازدید از ویژه برنامه‌های شاخص هفته بسیج در سپاه ثارالله (ع) شیراز ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای بسیجی، گفت: با تلاش همه جانبه بسیجیان، فارس به‌عنوان یک استان موفق و برتر در موضوع کمک به نیازمندان و توزیع بسته‌های معیشتی در سطح کشور معرفی شده است.

سردار یدالله بوعلی افزود: در مراسم امروز بیش از ۶۰۰ بسته معیشتی به ارزش ۴۰۰ میلیون تومان که از طرف خیرین نیک‌اندیش آماده‌سازی شده است، به نیازمندان اهدا شد.

فرمانده سپاه فجر فارس بیان کرد: بسیجیان فارس در موضوع آزادی زندانیان جرائم غیرعمد (نذر رهایی)، توزیع بسته‌های معیشتی و طرح‌های آبرسانی به مناطق محروم برای استان افتخارآفرینی کرده‌اند.

او با تأکید بر اهمیت ترویج فرهنگ و سبکِ زندگی قرآنی در جامعه، گفت: به‌مناسبت هفته بسیج اولین دارالقرآن بسیج در شیراز با تلاش ناحیه بسیج ثارالله (ع) آغاز به‌کار کرد.

بوعلی با اشاره به برگزاری یادواره امیران، سرداران و ۱۵ هزار شهید فارس در سال آینده گفت: به همین مناسبت اجرای ویژه برنامه‌ها و طرح‌های قرآنی از جمله ختم قرآن و تربیت حافظان قرآن کریم به نیت شهدای فارس به‌صورت جدی و منسجم تا سال آینده پیگیری می‌شود.