فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدای نیروی زمینی سپاه مطرح کرد؛
طوفان الاقصی بزرگترین ضربه تاریخی به ارتش اسرائیل بود

سردار پورجمشیدیان در همایش اقتدار عاشورایی بسیجیان و رزمندگان در تبریز خاطرنشان کرد: طوفان الاقصی یک عملیات بزرگ، پیچیده و ترکیبی علیه صهیونیست‌ها بود که بزرگترین ضربه را در تاریخ صهیونیست‌ها به ارتش اسرائیل وارد کرد.

وی افزود: این عملیات یکی از بی نظیرترین عملیت‌های تاریخ نظامی گری دنیا بود که هیمنه رژیم ننگین صهیونیستی را بهم ریخت و شکست مفتضحانه‌ای برای صهیونیست‌ها رقم زد.

وی با اشاره به سابقه تاریخی جنایات، وحشی گری و جسارت‌های رژیم سفاک صهیونیستی در ۷۵ سال گذشته طوفان الاقصی را عملیات پیشدستانه رزمندگان جبهه مقاومت خواند که موجب شکست اطلاعاتی صهیونیست‌ها و بهم ریختن سیستم فرماندهی و کنترل آن‌ها شد.

فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدای نیروی زمینی سپاه تصرح کرد: پذیرش آتش بس به معنای پیروزی و موفقیت جبهه اسلام و تفکر انقلاب اسلامی است و صهیونیست‌ها و آمریکا ناچارند تغییر نظم نوین جهانی و جغرافیای سیاسی به نفع مسلمانان را بپذیرند.

سردار پورجمشیدیان همچنین با اشاره به لزوم حکمفرمایی فرهنگ و تفکر بسیجی در همه عرصه ها، امیدآفرینی و تزریق روحیه امید در آحاد جامعه و دفاع از نظام جمهوری اسلامی ایران را از وظایف سنگین بسیجیان در شرایط حاضر دانست.